Geplaatst: 16-11-2006 20:57
Hallo collega's ,
kunnen jullie iets nauwkeuriger omschrijven hoe ik dit moet aansluiten .
Dit is voor het eerst dat ik het meemaak met een vialle installatie.
De meeste problemen hebben wij met de LPI installaties.
Alvast bedankt.