Geplaatst: 06-12-2006 14:01
Helaas, het probleem is teruggekeerd. Remlichtschakelaar had dus wel invloed. Kan het een gasgeefsensor zijn? Zoja, waar zit die gemonteerd?
Is het een oplossing om de draden los te maken van de remlichtschakelaar zodat het lijkt alsof er nooit geremd wordt? Heb namelijk sterk de indruk dat de communicatie tussen remmen en gas niet klopt.