Geplaatst: 19-08-2004 21:20
[17016] motor gaat in noodloop als hij warm is en houd in bij 80kmh
en hij stottert storings lampje gaat dan branden. aquto is uitgelezen maar geen storing wel zijn de bougiekabels vervangen maar dit gaf geen resultaat. wie kent dit probleem graag een reaktie b.v.d