2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-08-2004 22:33
[17021] als je bij deze transit gas geeft komt er wit rook wat kan dat zijn ? kan je de pomp afstelen ?deze kan je allen borgen als de riem vervangen