Geplaatst: 31-08-2004 21:58
[17373] we hebben op het werk een a4 waar de koppeling niet meer goed vrij trapt.
maar dat is niet het enige probleem deze man heeft al 3 nieuwe koppelingen drukgroepen druklagen gehad. en elke keer na 7000 km is het probleem er weer.