Geplaatst: 10-01-2006 20:17
[46566] Heren techneuten, in een eerdere topic plaatste ik een oproep over deze auto omdat de motor niet aansloeg. dat is inmiddels verholpen met een ruil ecu, maar nu is het stationair toerental in koude toestand de eerste 2 minuten ontzettend hoog. Ongeveer 3000 toeren.Daarna onderbreekt hij steeds de injektie met korte tussenpozen. iemand enig idee ? Heb wel eens iets gelezen over gasklep versteller o.i.d. De storing verdwijnt na maximaal 6 minuten.