Geplaatst: 12-01-2006 21:39
Beste mensen , heb een master gerepareerd waarvan de dis. riem verschoven was ( miste 30 tanden, te laat vervangen dus)
Tuimelaarassen stonden goed bol , aan de kleppen zelf was niet veel te zien, heb ze uit voorzorg alle 16 vervangen, incl. koppakking, kopbouten en tuimelaarassen.. De motor slaat haast niet aan en blijft stationair schommellen tussen 500 en 1000, toeren, tijdens het gas geven rookt deze ook heel erg maar wordt naarmate de motor warm word minder. wanneer je de motor uitzet is deze weer heel moeilijk aan te krijgen. De dis. riem is met het juiste gereedschap op tijd gemonteerd. Bij diagnose krijg ik geen foutmeldingen.wie weet wat ??? Renault master 2.2 dci