Geplaatst: 16-01-2006 8:45
[46997] Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn van de "niet uitschakelbare wissers"? Ze blijven op stand 1 werken, ongeacht de stand van de schakelaar. Voorlopig is de zekering uitgetrokken om de klant met de wagen te laten verder rijden. Ik heb helaas geen schema van de elektriciteit.