stotteren en inhouden bij vol gas.

2 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
A-klasse
Type
TYPE W168
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-01-2006 17:42

beste mensen,

wie kan mij helpen met mijn auto.

ik heb het volgende probleem,stationair slecht lopen en inhouden bij vol gas(4100 rpm). vonkt wel.injectoren zijn goed .

ps: heb ook last van benzine lucht.

Wat kan het probleem zijn.??