Geplaatst: 18-01-2006 17:42
beste mensen,
wie kan mij helpen met mijn auto.
ik heb het volgende probleem,stationair slecht lopen en inhouden bij vol gas(4100 rpm). vonkt wel.injectoren zijn goed .
ps: heb ook last van benzine lucht.
Wat kan het probleem zijn.??