Geplaatst: 23-01-2006 19:29
[47563] Hallo,Bij 120000km distrib,riem en lagers vervangen.Past dedistrib,riem totaal niet.Te kort.Wel de orginele onderdelen gebruikt,vanaf het chassis nr.Dus te stak gespannen nu.Het is een xantia 16v 1.8.
Alvast mijn dank, Dick.