Distrib.riem

6 reacties

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-01-2006 19:29

[47563] Hallo,Bij 120000km distrib,riem en lagers vervangen.Past dedistrib,riem totaal niet.Te kort.Wel de orginele onderdelen gebruikt,vanaf het chassis nr.Dus te stak gespannen nu.Het is een xantia 16v 1.8.

Alvast mijn dank, Dick.