3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-06-2004 22:34
nadat ik de stoplichtschakelaar heb vervangen,blijft het lampje van de gloeispiraal knipperen,de gloeibougies zijn alle 4 goed