3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-09-2003 18:14
[4001] De wagen blijft constant warme lucht blazen ook als je de regeling op koud zet. Waar kan ik best beginnen zoeken, in de draaischakelaars of ergens onder het dashbord.