Geplaatst: 24-01-2006 21:37
heb een probleem met nog een master , deze slaat uit tijdens het rijden
foutcodes bdp sensor en raildrukbewakingssensor
Beide zijn vervangen maar het probleem doet zich nog steeds voor het is bij het doortrekken van 1 naar 2 of van 2 naar drie maar pas bij 2800 toeren en hoger , waarschijnlijk komt hij daar druk tekort .
auto slaat dan uit en kan hierna weer opnieuw gestart worden .
iemand hier ervaring mee????
het is wederom een 2.2 dci