Geplaatst: 17-09-2003 9:11
Goedemorgen, heb een probleem. Als je rijdt met 2000 toeren gaat de auto hakkelen. Dit treed op in elke versnelling bij dit toerental. Bij accelereren geen probleem. Aan de scope zie je niets vreemds. Smoorklep gereinigd en op speling bekeken, nwe bougies en computer gereset( accu halve dag eraf), mocht echter niet baten. Wie weet wat