Geplaatst: 06-10-2003 20:44
[4725] Na het uitvoeren van een service beurt van een Berlingo is het niet mogelijk om het lampje hiervan op het dashboard uit te krijgen. Dit tot grote onvrede van de klant. De Citroen dealer bij ons in de buurt is niet bekend met dit probleem.
Is er misschien een andere manier op het lampje uit te krijgen of zijn er meer van deze gevallen bekend?
alvast bedankt