Geplaatst: 31-08-2006 10:18
Bij stationaire toerental loopt de motor onregelmatig. Loopt dan niet een gelijk toerental maar wisseld.
Bij volgas begint de auto behoorlijk te roken. Ik heb bij deze auto twee keer de carterontluchting vervangen deze was helemaal dicht gekoekt. Lijkt de carterontluchting niet veel met het slechte stationaretoerental te maken hebben maar wel met het roken. Heeft iemand een idee?