Geplaatst: 01-09-2006 20:12
Hallo Collega,s we hebben een scudo binnengekregen
Waarvan de motor niet wilde aanslaan na een pitstop van 5 minuten > warme motor dus
Maar nu de motor inmiddels koud is doet ie ook niks
Iets met een relais of zo iets ??
of iets met de sleutel er zit een los afstandsbedienig kastje bij
Graag jullie ervaring // alvast bedankt