Geplaatst: 05-09-2006 19:48
[63365] Een paar maanden terug kwam de klant binnen met zijn auto omdat hij vreselijk rookte. na onderzoek bleek een slang van de turbo gescheurd. Nieuwe erop en liep weer als een zonnetje. Maar de klant is nu een paar keer terug geweest omdat hij hem toch minder vond rijden dan voor die tijd. We hebben er zelf in gereden en vinden de auto niet slecht rijden of roken zoals hij verteld. Maar het blijkt ook niet altijd zo te zijn, maar juist vaak als hij optrekt in de 2e of 3e versnelling verneemt hij de auto wat inhouden en niet prettig rijden.
Herkent iemand dit? Of heeft de turboslang die gescheurd was hier iets mee van doen? waarom scheurt dir bv?