Geplaatst: 10-09-2004 17:15
wij hebben hier een korando met zo'n ouwe mercedes motor. het probleem doet zich voor dat hij bij het starten bijna niet aan wil slaan. pas na lang starten en alle lucht is weggepompt slaat hij pas aan. Dit zowel warm als koud. we hebben alle leidingen naar de tank al gecheckt en voor de zekerheid even vervangen voor slangen. maar dit is het niet. ook hebben we het opvoerpompje aan de zijkant van de lijnpomp schoongemaakt en die lijkt het ook goed te doen. wat wel opvalt is dat waarneer de motor eenmaal loopt er continue lucht uit ontluchtingslang van de brandstofpomp komt. aan de aanvoerzijde na de opvoerpomp zie je tijdens het draaien geen luchtbelletjes. dus waaar komt die lucht vandaan? wie weet het?