Geplaatst: 07-09-2006 19:43
[63501] oke probleem
wagen had een uitgelopen drijfstang en een versleten inlaat nokkenas.
stukken vervangen en ,
na de koudstart een onregelmatig stationair toerental.
reeds testen gedaan ivm , brandstofdruk, distributie, injectoren,drukregelaar , injectie centrale geen fouten aanwezig volgens de examiner.
en toch hebben we een HC van +/- 400 en een CO en O² die binnen de waarden valt zelfs de lambda is bijna perfect 0,956
zijn een beetje ten einde raadt
help