Geplaatst: 08-11-2007 16:10
[92419]Beste,
Probleem op een avensis van een klant: De verwarming werkt soms wel en soms niet. Als de motor warm heeft en je stelt de interieur verwarming in op 24° bijvoorbeeld (is automatische airco ook) dan duurt het een heel eind voor die warmte erdoor komt, en wanneer deze er eindelijk is, gebeurt het dat er plots terug koudere lucht blaast....
Ook wanneer je de tempertatuur op maximum warmte zet, is het probleem hetzelfde....
De motor warmt normaal op en blijft ook goed op bedrijfstemperatuur, dus thermostaat is uitgesloten (is trouwens ook vernieuwd geweest)
Zijn er nog die dit probleem kennen en eventueel de oplossing hiervoor weten ?
Alvast bedankt!