Geplaatst: 11-11-2007 9:05
beste collega's
deze wagen is met riembreuk aangekocht door een handelaar, hier heb ik de kop van losgetrokken, nwe kleppen in geslepen, etc .
zaak weer gemonteerd en op tijd gezet, maar hij wil niet starten. het moet een brandstofprobleem zijn, ik hoor de opvoerpomp inslaan ( 2 sec) en op het moment van starten spuit de monopoint 1 keer in, daarna niets meer.
Bijspuiten met remreiniger loopt hij, dus ontsteking en timing/bdpzender zouden goed moeten zijn.
Probleem is volgens mij ergens een relais, waardoor de brandstofpomp onder het starten geen spanning krijgt ofzo. botsschakelaar geprobeerd, geen reactie. benzine komt wel bij de injector, maar volgens mij valt dus tijdens het starten de druk weg.
Ik heb nog niets gemeten aan de auto, daar was het zaterdag al te laat voor, maandag ga ik weer verder.
Misschien iemand een idee ?????
Groeten Marcel