Geplaatst: 08-09-2006 15:48
[63561] Motor trekt opeens niet goed , alsof turbo uitgevallen is
Ben er mee naar de dealer geweest die heeft de wagen uitgelezen en geen foutcode's gevonden.
Zij kwamen tot de conclusie dat de drukregelaar stuk is.
Deze heb ik vervangen, maar het probleem blijft.
Als je met de wagen rijd heb je de indruk dat je met een gewone diesel rijdt
Hij slaat goed aan en rookt niet