Geplaatst: 11-09-2006 11:09
[63736] Bij inschakelen centrale vergrendeling knipperen de richtingaanwijzers niet mee.
Installatie is origineel, gebruik de originele sleutel.
Zonder duidelijke reden knipperen de nu lichten niet meer mee.
Instelling / inlezen???
Wie weet wat??
Rob