Geplaatst: 15-09-2006 16:19
[64022] Hoi
Heb hier een T5 2.5 tdi staat die tussen het uitlaatspruitstuk en de turbo door lekt,hier zit geen pakking tussen maar de turbo zit "'koud' tegen het spruitstuk aangedraid.De dealer levert hier ook geen pakking voor dus iemand een idee wie wel of hoe anders op te lossen.
De turbo is ongeveer een half jaar geleden al vervangen bij een dealer.
Auto is wel gechipt naar 170 pk
groeten boudewijn