Geplaatst: 25-01-2006 21:39
[47754] Ik heb problemen met mijn kachelbediening cq auto.airco na x aantal minuten met draaiende motor, valt heel de display van de kachelbediening dan uit behalve verlichting.Display is vervangen ook kachelweerstand, is uitgelezen maar geen foutcode zichtbaar ook niet tijdens storing.Bij losttrekken kachelmotor komt de storing er ook in,als ik de auto even af zet en opnieuw start is het probleem weer een x aantal min. weg.
Op stand automatic komt het euvel er sneller in.
wie weet iets????