Geplaatst: 25-01-2006 18:21
[47722] Ik ben bezig met een 607 die niet rond loopt.
als hij loopt en je haalt de olie dop er af komen dampen uit (veel witte rook )Ik heb de verstuivers laten testen en die blijken goed te zijn. compressie kan ik niet meten ik heb de apperatuur daar niet voor en de gloeistiften zitten op een klote plek. hij heeft 200 000 km gelopen heeft iemand hier ervaring mee ?