Geplaatst: 03-11-2003 13:08
[5730] Help help!
Enige tijd geleden heb kreeg ik een defecte dynamo. Deze is vervangen. Direct na vervanging kreeg ik een probleem met de automaat (nadat ik in Belgie een keer gebruik heb gemaakt van de 1, 2 en 3 stand). Bij een snelheid van 100 of 120 km per uur slaat de versnelling terug van de 4de trap naar de 3de. In de garage heeft men één of andere drukmodulator vervangen maar het probleem bestaat nog steeds. Ook heeft men een kabelboom open gehaald om te zien of er iets mis was in de bedrading. Hier was echter niets mee aan de hand. De garage zegt dat er nu een nieuwe computer in moet. De kosten worden geschat op € 600,00!!
Kan iemand bevestigen dat deze computer vervangen moet worden? Is het b.v. geen mechanisch probleem? Is zo'n computer zelf te plaatsen door een handige MTSer autotechniek? Kun je die computer wellicht tweedehands ergen krijgen? Wie weet voor mij de beste en goedkoopste oplossing?
Vriendelijke dank,
R.Lefering