Geplaatst: 04-11-2003 16:00
Wagen werd afgekeurd op CO 12.05 en HC meer dan 2000.
Lambdasensor en mapsensor werden reeds vervangen door andere garage.
Foutcodes uitgelezen lambdasensor spanning te hoog.
Compressie gemeten OK, distributie afstelling OK, benzinedruk 1.2 bar, injectiehuis reeds gewisseld met ander resultaat blijft hetzelfde.
Iemand enig idee?