Geplaatst: 04-11-2003 22:35
[5796] sinds het weer koud is geworden hebben wij al enkele focussen gehad die moeite hebben om aan te slaan, alleen als je een beetje gas bijgeeft dan slaat de motor aan en blijft soms meteen doorlopen, maar meestal slaat hij noch enige keren af.
geen foutcodes aanwezig, zo te zien geen afwijkingen in de diverse signalen. brandstofdruk is goed(tank met verse brandstof gevuld)
luchtomloopklep en cht-sensor al vernieuwd, maf uitgewisseld.
wie heeft er nog sugesties ???
ik hoor ze graag