Geplaatst: 21-11-2003 22:25
[6431] motor heeft wel trekkracht maar boven 4000 tpm gaat hij inhouden
maar trekt wel door,rookt niet overmatig.
filters en pvc brandstof leidingen op pomp zijn vervangen.
koude start is ook goed.egr klep schoon gemaakt en klep in inlaat spruitstuk gecontroleerd.
ik denk zelf aan vervroeging in branstof pomp,wie weet of dit wel eens problemen geeft? of zitten er nog meer filters in of onder?