2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-12-2003 8:59
[6800] Betreft een automaat.Tijdens het rijden, radio op een vaste zender,intrappen van het rempedaal,valt de zender weg. veel geruis
loslaten rempedaal en ruis is verdwenen