Geplaatst: 15-12-2003 8:00
[7308] auto rookt soms zwart bij optrekken lucht filter is schoon
alle turboslangen zijn heel regelklepje turbo werkt goed
egr is afgesloten en toch rookt hij soms zwart bij optrekken
als hij warm is heb je er geen last van er zitten ook geen storingen in het geheugen
dit doet zich voor bij twee dezelde autos
wie weet de oplossing