Geplaatst: 13-11-2007 22:47
[92836]Af en toe knippert het motorstoringslampje vlak na het wegrijden met de auto. Je merkt totaal niets aan het rijden hierna. Als je het motorregelapp. uitleest dan staat er een storing in betreffende de inspuitregelaar N146. De bedrading is doorgemeten en regelapp. en brandstofpom zijn al uitgewisseld met een andere auto. De storing blijft met tussenposen terugkomen. Heeft iemand hier ervaring mee ?