storing N146

2 reacties

Merk
Seat
Model
Leon
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 TDI 110 PK
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2007 22:47

[92836]Af en toe knippert het motorstoringslampje vlak na het wegrijden met de auto. Je merkt totaal niets aan het rijden hierna. Als je het motorregelapp. uitleest dan staat er een storing in betreffende de inspuitregelaar N146. De bedrading is doorgemeten en regelapp. en brandstofpom zijn al uitgewisseld met een andere auto. De storing blijft met tussenposen terugkomen. Heeft iemand hier ervaring mee ?