Geplaatst: 16-11-2007 13:55
[93031]Collega's,
bij onze lokatie is nogal veel onrust ontstaan door een PON mailing over de termijn voor het vervangen van distributieriem. Er wordt gesproken over een termijn van 5 jaar, waardoor onze werkplaats nu acuut riemen als een dolle aan het vervangen is.
Ik vermoed dat deze regel niet nieuw is, maar dat de mailing slechts een herinnering is van een bestaande vervangingstermijn. Welke ervaren VW collega kan dit bevestigen of juist ontkennen voor me? Want tot nu toe werden hier riemen alleen op KM interval of visuele controle vervangen en niet standaard op tijdsinterval.
Eventuele interne communicatiedocumenten ter bevestiging van het juiste verhaal zijn zeer wenselijk!!!!
Groeten,
Alex