Geplaatst: 19-09-2006 21:16
Bij een bmw 318 i cabrio aut. met 30000 km op de teller komt regelmatig de foutcode gasklep signaal voor.
Het smoorklephuis is al onder coulance vervangen maar het probleem blijft zich voor doen.
De auto ging na een snelwegrit en wat langer decelereren in noodloop.
na afkoelen en opnieuw rijden was het probleem weg.
Na het controleren bij bmw dealer Nobra te helmond bleek de foutmelding nog aanwezigmaar er bleek niets direkt mis te zijn.
Fout wissen en proefrit geen foutcode.
Na afkoelen en weer controleren was de zelfde fout weer aanwezig.
Sugestie monteur kabelboom vernieuwen maar geen garantie.
Gaarne tip ?