Geplaatst: 27-11-2007 13:05
[93700]Als motor koud is dan loopt motor op 3 cilinders. als je hem stil zet en na enige tijd weer start loopt motor goed. Als je hem uitlees dan geeft hij storing in overslaan meerdere cilinders en de ene keer 1e cilinder overslaan en andere keer 2e cilinder.