Geplaatst: 28-11-2007 21:04
[93784]deze wagen kwam binnen met het probleem dat te motor te weinig vermogen had,turbodruk lijkt mij ok,geen foutcodes aanwezig,en alles relatief normaal! Volgens mij mist de motor wel vermogen,maar rijdt helemaal niet slecht.Kheb de egr vacuum losgekoppeld en additief ingedaan. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Gtrz ,fordis