te weinig vermogen

5 reacties

Merk
Ford
Model
Fusion
Type
Onderwerp
Motorcode
1400tdci
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-11-2007 21:04

[93784]deze wagen kwam binnen met het probleem dat te motor te weinig vermogen had,turbodruk lijkt mij ok,geen foutcodes aanwezig,en alles relatief normaal! Volgens mij mist de motor wel vermogen,maar rijdt helemaal niet slecht.Kheb de egr vacuum losgekoppeld en additief ingedaan. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Gtrz ,fordis