Geplaatst: 06-02-2005 14:13
[25577] auto: toyota corolla 95/96 model.
probleem: Auto remt slecht. het rempedaal kan je helemaal tot op de bodem trappen. Grijpt ook pas het allerlaatste moment aan.
Als de motor uit is kan je met 3 keer trappen wel een hard pedaal krijgen waar dit met draaiende motor niet lukt.
Zit zelf aan lucht in remvloeistof te denken of een lekke rembekrachtiger / inwendig lekke hoofdremilinder...
Iemand toevallig bekend met een dergelijk probleem?