Geplaatst: 07-02-2005 9:31
[25627] de wagen start dus niet meer , de startmotor laat de motor wel rondgaan maar hij slaat niet aan.
Het lampje van 'EDC' brandt niet als het contact wordt aangezet en de alarmlichtjes in de binnenspiegel gaan om beurt aan.
Ik heb het probleem al eens eerder gehad en toen heeft men de K40 relais vervangen.Waar vind ik die terug ? Zit die in de zekeringkast onder de motorkap aan de bestuurderszijde of in het kastje waar ook de motronic in zit langs de passagierszjde?
of kan dit nog een andere oorzaak hebben?