Geplaatst: 30-11-2007 12:56
[93889]Ik wil de inspuithoeveelheid van een Bora PD bijregelen met mijn VAG-COM. Ik log in met de bekende code en dan adaptatie.
vervolgens wil hij in kanaal 01 enkel 32768 aannemen. Hoger of lager wil hij niet opslaan.
Wie heeft dit al eerder meegemaakt?
dank