Inspuithoeveelheid kan niet bijgeregeld worden

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-11-2007 12:56

[93889]Ik wil de inspuithoeveelheid van een Bora PD bijregelen met mijn VAG-COM. Ik log in met de bekende code en dan adaptatie.

vervolgens wil hij in kanaal 01 enkel 32768 aannemen. Hoger of lager wil hij niet opslaan.

Wie heeft dit al eerder meegemaakt?

dank