4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-09-2006 10:09
[64587] er zit olie in het koelwater bij deze t5.
wij denken aan oliekoeler komt dit vaker voor heeft iemand hier ervaring mee.
alvast bedankt voor jullie reactie.