Geplaatst: 25-09-2006 19:12
motor lijd zijn eigen leven, geeft zelf gas en reageert soms niet op het gaspedaal,
er is een storing in het foutgeheugen( KTS 650 04F4 OPBRENGSTSTELWERK /BRANDSTOFPOMP)
deze wil niet wissen heb ik hier te maken met een kapotte brandstofpomp of misschien een kapotte ecu?????
heeft iemand dit vaker meegemaakt????
als hij zo vreemd doet geeft hij bij inspuithoeveelheid 0,0 aan in het meetwaardenblok
gaspedaalpositiezender geeft de waarden goed door
wie weet de oplossing?????
alvast bedankt voor het meedenken