Geplaatst: 12-10-2007 16:50
[90455]De afstandbedienig van de centrale vergrendeling werkt niet. Als het linker protier open is, werkt de afstandbediening wel. De draden zijn niet stuk. De sleutels zijn al opnieuw ingeleerd. Zit er aan het portierslot een ontvanger of infraroodzender?