Geplaatst: 30-09-2006 13:56
[64937] wie kan er vertellen hoe je de waterpomp vervangt van deze motor 50.000 km gelopen
dit is dus de nieuwste motor zonder distributieriem of ketting maar met tandwieldistributie aan de versnellingsbakzijde
aan deze zijde zit een dekseltje met drie boutjes waar de waterpomp achter zit. aan de achterzijde van het blok zit een slangetje waar koelvloeistof uitlekt vermoedelijk omdat de keering van de waterpomp lekt
is er speciaal gereedschap nodig om de pomp er uit te halen en te vervangen ?
wat is de werkvolgorde ?