2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-02-2005 14:43
[25931] Er staat hierover al een bericht op dit forum, zou mij iemand kunnen vertellen wat de oorzaak is dat de dimlichten niet meer werken.Parkeerlichten en grote lichten werken wel nog.