Geplaatst: 13-02-2005 21:02
iemand al eens aan de hand gehad een 323 1.3i die spontaan afsloeg en is dan verzopen als je dan een tijd wacht start ie weer met moeite.
toen ie weer liep heb ik de bobinekabel een stuk eraf getrokken om te kijken of deze bleef door vonken als ie afsloeg en volgens mij bleef ie gewoon doorvonken, maar hij is me nog maar 1 keer afgeslagen.
morgen komen ze de auto weer brengen en dan hoop ik toch het probleem op te kunnen lossen
als iemand iets weet hoor ik het wel.