Geplaatst: 12-02-2005 10:59
[25980] Hoi allemaal,
Ik heb een SLK gekocht met schade(vooraan), en weet echt niet hoe het dak geopend kan worden.
Er zit geen handleiding bij de auto, en bij de mercedes dealer hier in de buurt kunnen ze mij geen bezorgen zeggen ze omdat het een oud model is.
Wie kan mij hieraan helpen aub.
Dus de handeling van a tot z aub.
Alvast bedankt