Geplaatst: 14-02-2005 21:14
[26182] Hallo,
De vito 108 die ik onderhanden neemt daarbij doet het gloeilampje het niet meer, alleen na het starten doet hij het wel. Ook het starten verloopt vrij normaal. wat mag hier aan de hand zijn?? Wie kan mij helpen?
Groeten Klaas