Gloeien

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-02-2005 21:14

[26182] Hallo,

De vito 108 die ik onderhanden neemt daarbij doet het gloeilampje het niet meer, alleen na het starten doet hij het wel. Ook het starten verloopt vrij normaal. wat mag hier aan de hand zijn?? Wie kan mij helpen?

Groeten Klaas