Geplaatst: 14-02-2005 19:24
[26174] Hallo,
twee maanden geleden heb ik een 206 1.9 diesel uit nov. 2000 gekocht, om zuinig te kunnen rijden!!!
Nu heb ik een gem. verbruik van +/1 1:12 met 90% snelweg en nooit meer als 3000 omw./min ook tijdens acceleren. Ik rijd dus als een 80-jarige opa.....
Ben al bij een Peugot-dealer geweest, deze heeft alleen mijn software geupdated, brandstofpomp gecontrolleerd en ontdekt dat er geen foutmeldingen zijn.
Heb het idee, dat het EGR-systeem de boosdoener is. Kan iemand mij helpen, en wat is de officiele weg om dit probleem te verhelpen?